Klanten van Isolectra zijn zeer tevreden over onze dienstverlening

Gepubliceerd op 17 februari 2022Leestijd: 7 minuten

In november 2021 hebben wij onze klanten via een klanttevredenheidsonderzoek gevraagd onze dienstverlening te beoordelen.

Dit onderzoek geeft inzicht in hoeverre klanten tevreden zijn, of we aan de verwachting voldoen en waar de verbeterkansen liggen voor de toekomst. Onderzoeksbureau Integron voerde dit onderzoek uit.
 

Onze klanten beoordelen ons met een 8,1. Hier zijn we trots op, maar er is ook ruimte voor verbetering op een aantal punten. We zijn blij met de feedback, deze geeft ons handvaten om onze dienstverlening nog verder te optimaliseren.  

 

Isolectra wordt in sterke mate gezien als een organisatie die klantgericht en integer is, en vanuit respect handelt, dit zegt meer dan 87% van onze klanten. Kennis en kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en dat zien we terug in de response. Dit is een van de redenen waarom onze klanten ons zouden aanbevelen aan relaties. Onze klantvriendelijkheid van de technische dienst en accountmanager scoort afgerond een 9. Een hele mooie score, trots op ons team.
 

Uiteraard is er ook ruimte voor verbetering op een aantal punten. Er ligt een verbeterpotentieel voor logistiek, snelheid van klachtafhandeling en prijs / kwaliteitsverhouding. We zullen daarom deze processen gaan bekijken en verbeteren daar waar mogelijk. We zullen onze klanten hiervan op de hoogte houden en tussentijds evalueren.  

 

Graag bedanken wij Integron voor het onderzoek en alle klanten die hebben deelgenomen aan ons klantonderzoek. 

 

Wij gaan er mee aan de slag.  Samen kom je verder! 

infographic klantonderzoek.png

 

������

Onze kennispartners