U bent hier:

COVID-19 update

Op zondag 15 maart 2020 zijn door de overheid nieuwe maatregelen uitgevaardigd om de verspreiding van het coronavirus te beperken.

Bij Isolectra hebben wij onze bedrijfsvoering hierop afgestemd en verdere maatregelen getroffen met als doel de gezondheid van onze klanten, medewerkers en leveranciers zo goed mogelijk te beschermen. Uiteraard doen wij tegelijkertijd onze uiterste best om de dienstverlening aan klanten op het gebruikelijke hoge peil te handhaven. 

Onze verkoopmedewerkers op de binnendienst zijn telefonisch en via e-mail normaal bereikbaar tijdens de gebruikelijke openingstijden (maandag t/m vrijdag van 8.30u tot 17.00u). Leveringen van goederen blijven vooralsnog op de bekende wijze doorlopen. Vooralsnog bestaan er geen leveringsproblemen. Wij staan in nauw contact met onze leveranciers om up-to-date te blijven over de levering- en voorraadsituatie.

Onze buitendienst is gevraagd af te zien van klantbezoeken en klanten de komende periode telefonisch, online (Skype e.d) of via e-mail te contacteren. Wij rekenen hiervoor op uw begrip. Zodra wij wijzigingen in onze dienstverlening moeten doorvoeren als gevolg van verdere maatregelen in verband met het coronavirus, informeren we u via onze website.

Uiteraard hebben wij in de logistiek, de distributie, de verkoop en binnen ons kantoor de hygiënemaatregelen van het RIVM nauwkeurig opgevolgd, splitsen wij teams en stimuleren wij thuiswerken, dit alles om verdere verspreiding zoveel mogelijk tegen te gaan.

Wij wensen u veel sterkte en succes in de komende periode en hopen elkaar spoedig weer gezond te kunnen ontmoeten.